Strona Główna / Pomoc przy zakupach
1. Jak złożyć zamówienie?
Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00 także telefonicznie. Zamówienia realizujemy tylko w dni robocze.
2. Czy jest możliwość odebrania zamówienia osobiście?
Nie prowadzimy odbiorów osobistych.
3. Ile muszę czekać na zamówiony produkt?
Wysyłka zamówienia następuje w ciągu 1-6 dni licząc dni robocze od daty zaksięgowania wpłaty. Czas oczekiwania na dostawę jest uzależniony od firmy kurierskiej, jednak zazwyczaj wynosi on 1-2 dni.
4. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Płatności można dokonać przelewem internetowym w systemie DOTPAY, przelewem bankowym, pocztowym lub opłacić zamówienie przy odbiorze.
5. Czy moje dane osobowe są chronione?
Tak, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Więcej o tym jak chronimy Twoje dane przeczytasz w naszej polityce prywatności.