Strona Główna / Reklamacje
REKLAMACJA
W przypadku reklamacji prosimy:
1. Starannie wypełnić formularz reklamacji
2. Odesłać towar razem z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu na adres:
IVON
ul. Putka 9
34-100 Wadowice
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy lub w przypadku, gdy bedzie to niemożliwe (np. z powodu braku towaru ), zwrócimy wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji. W przypadku, gdy Klient wybierze inny, zaoferowany mu produkt - wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną uznane na poczet ceny nowego produktu.
Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks Cywilny