DARMOWA WYSYŁKA OD 300 ZŁ   -   100 DNI NA WYMIANĘ/ZWROT   -   BIURO OBSŁUGI KLIENTA: 530 752 640

MÓJ KOSZYK

KOSZYK JEST PUSTY

MOJE ULUBIONE

PRZECHOWALNIA JEST PUSTA

REKLAMACJA


W przypadku reklamacji prosimy:

1. Starannie wypełnić formularz reklamacji

 

POBIERZ FORMULARZ

 

2. Odesłać towar razem z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu na adres:

IVON
ul. Putka 9
34-100 Wadowice

 

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy lub w przypadku, gdy bedzie to niemożliwe (np. z powodu braku towaru ), zwrócimy wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji. W przypadku, gdy Klient wybierze inny, zaoferowany mu produkt - wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną uznane na poczet ceny nowego produktu.

Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks Cywilny


Zapisz
Zapisz